1. Home>
  2. Våre løsninger>
  3. WFM og Timeregistrering>

ADGANGSKONTROLL

Smartere adgangskontroll

Adgangskontroll handler ikke bare om dører, men om mennesker. Gi HR bedre oversikt over hvem som er på jobb, beskytt sensitive områder og skap et trygt og profesjonelt miljø for rekruttering, opplæring, kundebesøk og det daglige arbeidet.

Access-Control visitor welcome

Trygg arbeidsplass og bedre omdømme

Skap en trygg og profesjonell arbeidsplass med adgangskontroll som støtter HR.

Tryggere og smartere onboarding

Registrer nye ansatte og besøkende enkelt, og gi en trygg og profesjonell start fra første dag.

Beskytt kurs og arrangement

Hold områder trygge og uten forstyrrelser, slik at deltakerne kan fokusere og prestere.

Full oversikt over tilstedeværelse

Ha sanntidsoversikt over hvem som er på arbeidsplassen, for trygghet, etterlevelse og kontroll.

Styrk omdømmet som arbeidsgiver

Trygg og profesjonell adgang viser at dere setter mennesker først.

Adgang som skaper tillit og etterlevelse

Visitor Management

Enkle regler, bedre sikkerhet

Sett tydelige, rollebaserte adgangsregler for ansatte, besøkende og leverandører. HR og drift bestemmer hvem som har tilgang til hvilke områder, mens våre eksperter hjelper deg med å konfigurere løsningen i tråd med interne retningslinjer. Resultatet er en trygg og regelverkstilpasset arbeidsplass, med mindre administrasjon og mer trygghet.

Solution-Page-Feature-Block-6_600x450

Sanntidsoversikt som gir ro

Få sanntidsoversikt over hvem som er på arbeidsplassen gjennom dashbord og varsler. Tilstedeværelsesdata styrker etterlevelse, støtter sikkerheten og gir trygghet ved hendelser. HR og drift får bedre kontroll og sikkerhet hver dag.

Työvuorosuunnittelujärjestelmän hyödyt

En profesjonell velkomst for besøkende

Gi alle et trygt, profesjonelt og regelverkstilpasset førsteinntrykk. Digital innsjekk erstatter manuelle besøkslister, slik at besøkende kan registrere seg på forhånd og få nødvendig informasjon før ankomst. Alle data lagres sikkert i tråd med GDPR, og gir HR full oversikt over hvem som har vært på besøk, når og hvorfor.

protimepicture24_hardware_7

Maskinvare for travle arbeidsplasser

Robuste kortlesere, biometriske løsninger og QR-kodeskannere sikrer rask og presis adgang, også i miljøer med høy trafikk. Maskinvaren er utviklet for sømløs integrasjon med programvaren og gir trygg og effektiv adgang for ansatte, leverandører og besøkende.

SD Worx Innova Pay: Unified Payroll & HR

Ett system for adgang, tid og lønn

Alle adgangshendelser kan kobles direkte til workforce management, HR, lønn og sikkerhetsprosesser. Integrasjonen automatiserer timeregistrering, forenkler rapportering og effektiviserer arbeidsflyt – uten dobbeltregistrering og med høyere datakvalitet.

Kontakt oss

Ta kontakt i dag og oppdag hvordan våre løsninger kan hjelpe deg å få bedre kontroll på tid og bemanning.

Ofte stilte spørsmål

Et system for adgangskontroll styrer hvem som har tilgang til ulike områder på arbeidsplassen. Ved hjelp av adgangskort, QR-koder eller biometriske løsninger sikrer systemet at kun autoriserte personer får adgang.

Samtidig gir det presise data om hvem som er til stede, noe som er viktig for sikkerhet, beredskap og etterlevelse av regelverk.

For HR støtter adgangskontroll blant annet onboarding av nye ansatte, besøksregistrering og etterlevelse av HMS- og sikkerhetskrav.

For eiendoms- og driftsansvarlige bidrar systemet til økt sikkerhet, effektiv drift av lokaler og trygghet for at både ansatte og besøkende er godt ivaretatt til enhver tid.

Besøkende registrerer seg på forhånd digitalt eller via en kiosk ved ankomst. De mottar sikkerhetsinformasjon i forkant og kan sjekke inn raskt når de kommer.

Dette gir et profesjonelt førsteinntrykk, sikrer etterlevelse av GDPR og gir HR nøyaktige besøkslogger til dokumentasjon og rapportering.

Ja. Alle besøksdata lagres sikkert i tråd med GDPR og gjeldende personvernlovgivning.

HR- og driftsansvarlige kan være trygge på at sensitiv informasjon er godt beskyttet, samtidig som de har full oversikt over hvem som har vært på besøk, når og hvorfor.

Ja. Tilgangsrettigheter kan administreres sentralt på tvers av avdelinger, lokasjoner og land.

Dette gir HR og driftsansvarlige én helhetlig oversikt, samtidig som ansatte og besøkende får en sømløs og konsistent opplevelse, uansett hvor de befinner seg.